باشی باشی

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

باشی

 

بــــــــــــــــــاشی   یا    نــــــــــــباشی

              میــــــــــــگذرد...!

.بـــــــــاشی :با تو

.نبــــــــــــــــــاشی :با سیــــــــــــــــــــگـــــــــار



نظرات شما عزیزان:

عشق من
ساعت9:01---1 آبان 1393
سلام گلم وب زیبایی داری لینکت کردم دوست داشتی منو بااسم فراسوی عشق لینک کن گلم
پاسخ:سلام عزیز با افتخار لینک شدین


فاطمه
ساعت1:37---12 شهريور 1393
بنظر خودم شدیدا نیاز به انواع عمل و لوازم آرایشی دارم..!

با این فکر دوباره به نامه ی توی دستم زل زدم ، خط چهارم نامه برام پر رنگ شد.

چرا چهره ی قشنگت رو زیر انواع مواد رنگی پنهان می کنی ؟

چرا فکر میکنی عمل بینی و گونه و چشم و لب، تو را جذاب تر می کند ؟

"تو برای من همین ­طور که هستی زیبایی"
پاسخ:مرسی خوب بود


رها
ساعت21:57---16 مرداد 1393
هرکس بیشتر تو اینترنته علاف بیکار نیست
تنهاست تنهای تتها


رها
ساعت1:47---16 مرداد 1393
رفت...خیلیا میگن قسمت!ولی من تازگیا میگم به درک...

رها
ساعت18:15---11 مرداد 1393
چ ساده فرو میریزد…
همه ی یک ذهنیت
حتی با یک "منظوری" نداشتم


رها
ساعت5:15---3 مرداد 1393
بگـــــذار

כوستــــــ بمانــیــم

عشـــــــق همه چیز را פֿـرابــــــ میڪنـכ . . .


رها
ساعت17:50---1 مرداد 1393
ڪـآفـﮧ…
شـعـر…
سـیگـار…
بـُغـض…
ضـَجــﮧ…
شـَب گـریـﮧ…
لـعنتـی تـو بـا چـﮧ چیـزـی فـرـآمـوش مـی شـوـی؟
پاسخ:لایک گلم خیلی قشنگ بود اجی


محمد
ساعت16:30---1 مرداد 1393
سلام آبجی ... مرسی سر زدی .. لینکیدمت .
بازم سر بزن خوشحال میشم .
پاسخ:سلام داداشی خواهش گلم حتما منم لینکیدم!


رها
ساعت3:56---1 مرداد 1393
فقــط یــک کلمـــــــه اسـت

“میگـــــــــــذرد”

امـــــا جان میگیرد تا بگـــــــذرد…


yalghiz
ساعت16:44---26 تير 1393
لینکت کردم عزیزم خواستی بلینک
پاسخ:لینکیدمت گلم


رها
ساعت2:34---26 تير 1393
شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک های مان شسته شوند
تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم…


رها
ساعت2:50---24 تير 1393
خدایـــــــــــــا

از اول معلوم کن کی مال کیه

ما دل به مال مردم نبندیم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ 19:51 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
باشی

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

باشی

 

بــــــــــــــــــاشی   یا    نــــــــــــباشی

              میــــــــــــگذرد...!

.بـــــــــاشی :با تو

.نبــــــــــــــــــاشی :با سیــــــــــــــــــــگـــــــــار



نظرات شما عزیزان:

عشق من
ساعت9:01---1 آبان 1393
سلام گلم وب زیبایی داری لینکت کردم دوست داشتی منو بااسم فراسوی عشق لینک کن گلم
پاسخ:سلام عزیز با افتخار لینک شدین


فاطمه
ساعت1:37---12 شهريور 1393
بنظر خودم شدیدا نیاز به انواع عمل و لوازم آرایشی دارم..!

با این فکر دوباره به نامه ی توی دستم زل زدم ، خط چهارم نامه برام پر رنگ شد.

چرا چهره ی قشنگت رو زیر انواع مواد رنگی پنهان می کنی ؟

چرا فکر میکنی عمل بینی و گونه و چشم و لب، تو را جذاب تر می کند ؟

"تو برای من همین ­طور که هستی زیبایی"
پاسخ:مرسی خوب بود


رها
ساعت21:57---16 مرداد 1393
هرکس بیشتر تو اینترنته علاف بیکار نیست
تنهاست تنهای تتها


رها
ساعت1:47---16 مرداد 1393
رفت...خیلیا میگن قسمت!ولی من تازگیا میگم به درک...

رها
ساعت18:15---11 مرداد 1393
چ ساده فرو میریزد…
همه ی یک ذهنیت
حتی با یک "منظوری" نداشتم


رها
ساعت5:15---3 مرداد 1393
بگـــــذار

כوستــــــ بمانــیــم

عشـــــــق همه چیز را פֿـرابــــــ میڪنـכ . . .


رها
ساعت17:50---1 مرداد 1393
ڪـآفـﮧ…
شـعـر…
سـیگـار…
بـُغـض…
ضـَجــﮧ…
شـَب گـریـﮧ…
لـعنتـی تـو بـا چـﮧ چیـزـی فـرـآمـوش مـی شـوـی؟
پاسخ:لایک گلم خیلی قشنگ بود اجی


محمد
ساعت16:30---1 مرداد 1393
سلام آبجی ... مرسی سر زدی .. لینکیدمت .
بازم سر بزن خوشحال میشم .
پاسخ:سلام داداشی خواهش گلم حتما منم لینکیدم!


رها
ساعت3:56---1 مرداد 1393
فقــط یــک کلمـــــــه اسـت

“میگـــــــــــذرد”

امـــــا جان میگیرد تا بگـــــــذرد…


yalghiz
ساعت16:44---26 تير 1393
لینکت کردم عزیزم خواستی بلینک
پاسخ:لینکیدمت گلم


رها
ساعت2:34---26 تير 1393
شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک های مان شسته شوند
تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم…


رها
ساعت2:50---24 تير 1393
خدایـــــــــــــا

از اول معلوم کن کی مال کیه

ما دل به مال مردم نبندیم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ 19:51 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
باشی

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

باشی

 

بــــــــــــــــــاشی   یا    نــــــــــــباشی

              میــــــــــــگذرد...!

.بـــــــــاشی :با تو

.نبــــــــــــــــــاشی :با سیــــــــــــــــــــگـــــــــار



نظرات شما عزیزان:

عشق من
ساعت9:01---1 آبان 1393
سلام گلم وب زیبایی داری لینکت کردم دوست داشتی منو بااسم فراسوی عشق لینک کن گلم
پاسخ:سلام عزیز با افتخار لینک شدین


فاطمه
ساعت1:37---12 شهريور 1393
بنظر خودم شدیدا نیاز به انواع عمل و لوازم آرایشی دارم..!

با این فکر دوباره به نامه ی توی دستم زل زدم ، خط چهارم نامه برام پر رنگ شد.

چرا چهره ی قشنگت رو زیر انواع مواد رنگی پنهان می کنی ؟

چرا فکر میکنی عمل بینی و گونه و چشم و لب، تو را جذاب تر می کند ؟

"تو برای من همین ­طور که هستی زیبایی"
پاسخ:مرسی خوب بود


رها
ساعت21:57---16 مرداد 1393
هرکس بیشتر تو اینترنته علاف بیکار نیست
تنهاست تنهای تتها


رها
ساعت1:47---16 مرداد 1393
رفت...خیلیا میگن قسمت!ولی من تازگیا میگم به درک...

رها
ساعت18:15---11 مرداد 1393
چ ساده فرو میریزد…
همه ی یک ذهنیت
حتی با یک "منظوری" نداشتم


رها
ساعت5:15---3 مرداد 1393
بگـــــذار

כوستــــــ بمانــیــم

عشـــــــق همه چیز را פֿـرابــــــ میڪنـכ . . .


رها
ساعت17:50---1 مرداد 1393
ڪـآفـﮧ…
شـعـر…
سـیگـار…
بـُغـض…
ضـَجــﮧ…
شـَب گـریـﮧ…
لـعنتـی تـو بـا چـﮧ چیـزـی فـرـآمـوش مـی شـوـی؟
پاسخ:لایک گلم خیلی قشنگ بود اجی


محمد
ساعت16:30---1 مرداد 1393
سلام آبجی ... مرسی سر زدی .. لینکیدمت .
بازم سر بزن خوشحال میشم .
پاسخ:سلام داداشی خواهش گلم حتما منم لینکیدم!


رها
ساعت3:56---1 مرداد 1393
فقــط یــک کلمـــــــه اسـت

“میگـــــــــــذرد”

امـــــا جان میگیرد تا بگـــــــذرد…


yalghiz
ساعت16:44---26 تير 1393
لینکت کردم عزیزم خواستی بلینک
پاسخ:لینکیدمت گلم


رها
ساعت2:34---26 تير 1393
شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک های مان شسته شوند
تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم…


رها
ساعت2:50---24 تير 1393
خدایـــــــــــــا

از اول معلوم کن کی مال کیه

ما دل به مال مردم نبندیم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ 19:51 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تاريخ : <-PostDate-> | <-PostTime-> | نويسنده : <-PostAuthor->
<-PostContent->
برچسب‌ها: <-TagName->,

ادامه مطلب