بالش بالش

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

بالش

 

                           همه مرا به خنده های با صدا میشناسن

                           این بالش بیچاره ام امـــــــــــــــــــــــا ...

                             به گریــــــــه های بی صــــــــــــدا ...!



نظرات شما عزیزان:

مهدی فدایی
ساعت14:03---23 آذر 1393
سلام داداش با تبادل بنر موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام اره


sina
ساعت15:01---13 مهر 1393
سلام....وب خیلی قشنگی داری حتما به من سربزن هر چقدر هم خواستی کپی بکن اشکال نداره
پاسخ:سلام مرسی داداش ممنون از لطفت سر زدم


مجید اصغرزاده
ساعت22:33---12 مهر 1393
سلام عید قربان بر شما مبارک وب خوبی داری به منم سر بزن. اگه میخوای تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام ممنون باشه لینکیدمت


فاطمه
ساعت1:35---12 شهريور 1393
نامه شو بیشتر از ده بار خونده بودم.. اما این خط آخر رو صد دفعه مرور کردم:

"حیف که تو نمیـدانی به چشمم چقدر زیبایی"

رفتم جلوی آینه و به صورتم زل زدم..

صورت کشیده و بینی معمولی که از نظر خودم نیاز به عمل کردن داشت!

چشم های مشکی و لبـهایی که همیشه به کبودی می زد.

راستی من خوشگلم؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:, ] [ 15:40 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
بالش

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

بالش

 

                           همه مرا به خنده های با صدا میشناسن

                           این بالش بیچاره ام امـــــــــــــــــــــــا ...

                             به گریــــــــه های بی صــــــــــــدا ...!



نظرات شما عزیزان:

مهدی فدایی
ساعت14:03---23 آذر 1393
سلام داداش با تبادل بنر موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام اره


sina
ساعت15:01---13 مهر 1393
سلام....وب خیلی قشنگی داری حتما به من سربزن هر چقدر هم خواستی کپی بکن اشکال نداره
پاسخ:سلام مرسی داداش ممنون از لطفت سر زدم


مجید اصغرزاده
ساعت22:33---12 مهر 1393
سلام عید قربان بر شما مبارک وب خوبی داری به منم سر بزن. اگه میخوای تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام ممنون باشه لینکیدمت


فاطمه
ساعت1:35---12 شهريور 1393
نامه شو بیشتر از ده بار خونده بودم.. اما این خط آخر رو صد دفعه مرور کردم:

"حیف که تو نمیـدانی به چشمم چقدر زیبایی"

رفتم جلوی آینه و به صورتم زل زدم..

صورت کشیده و بینی معمولی که از نظر خودم نیاز به عمل کردن داشت!

چشم های مشکی و لبـهایی که همیشه به کبودی می زد.

راستی من خوشگلم؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:, ] [ 15:40 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
بالش

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

بالش

 

                           همه مرا به خنده های با صدا میشناسن

                           این بالش بیچاره ام امـــــــــــــــــــــــا ...

                             به گریــــــــه های بی صــــــــــــدا ...!



نظرات شما عزیزان:

مهدی فدایی
ساعت14:03---23 آذر 1393
سلام داداش با تبادل بنر موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام اره


sina
ساعت15:01---13 مهر 1393
سلام....وب خیلی قشنگی داری حتما به من سربزن هر چقدر هم خواستی کپی بکن اشکال نداره
پاسخ:سلام مرسی داداش ممنون از لطفت سر زدم


مجید اصغرزاده
ساعت22:33---12 مهر 1393
سلام عید قربان بر شما مبارک وب خوبی داری به منم سر بزن. اگه میخوای تبادل لینک کنیم
پاسخ:سلام ممنون باشه لینکیدمت


فاطمه
ساعت1:35---12 شهريور 1393
نامه شو بیشتر از ده بار خونده بودم.. اما این خط آخر رو صد دفعه مرور کردم:

"حیف که تو نمیـدانی به چشمم چقدر زیبایی"

رفتم جلوی آینه و به صورتم زل زدم..

صورت کشیده و بینی معمولی که از نظر خودم نیاز به عمل کردن داشت!

چشم های مشکی و لبـهایی که همیشه به کبودی می زد.

راستی من خوشگلم؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:, ] [ 15:40 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تاريخ : <-PostDate-> | <-PostTime-> | نويسنده : <-PostAuthor->
<-PostContent->
برچسب‌ها: <-TagName->,

ادامه مطلب