تقاص تقاص

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

تقاص

 

                                از فردا بیشتر مراقــــــــــــــب بــــــــــــــاش :

                               تقــــــــــــآص اشـ ـ ـ ـ ـ ـ ـک هـــــــــــای امشــــــــــــب من

                              سنگیـــــــــــن تر از تــــمــــــــــام روزهایـــــــــــــــســــــت

                               که عاشـــــــــــــــــــــــقانه

                                                                   گریـــــــــــــــــــــــــه کــــــــــــردم...!



نظرات شما عزیزان:

fateme1375
ساعت14:21---22 مهر 1393
سلام اجی جونم من دلم برات تنگیده کجایی چند روزه نیستی؟؟
پاسخ:سلام ب روی ماهت من بیشتر عزیزم بهت سر زدم نبودی


ali
ساعت21:01---6 مهر 1393
s
ghashange
behet tabrik migam
پاسخ:ممنون داداش مرسی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 13:7 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تقاص

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

تقاص

 

                                از فردا بیشتر مراقــــــــــــــب بــــــــــــــاش :

                               تقــــــــــــآص اشـ ـ ـ ـ ـ ـ ـک هـــــــــــای امشــــــــــــب من

                              سنگیـــــــــــن تر از تــــمــــــــــام روزهایـــــــــــــــســــــت

                               که عاشـــــــــــــــــــــــقانه

                                                                   گریـــــــــــــــــــــــــه کــــــــــــردم...!



نظرات شما عزیزان:

fateme1375
ساعت14:21---22 مهر 1393
سلام اجی جونم من دلم برات تنگیده کجایی چند روزه نیستی؟؟
پاسخ:سلام ب روی ماهت من بیشتر عزیزم بهت سر زدم نبودی


ali
ساعت21:01---6 مهر 1393
s
ghashange
behet tabrik migam
پاسخ:ممنون داداش مرسی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 13:7 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تقاص

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

تقاص

 

                                از فردا بیشتر مراقــــــــــــــب بــــــــــــــاش :

                               تقــــــــــــآص اشـ ـ ـ ـ ـ ـ ـک هـــــــــــای امشــــــــــــب من

                              سنگیـــــــــــن تر از تــــمــــــــــام روزهایـــــــــــــــســــــت

                               که عاشـــــــــــــــــــــــقانه

                                                                   گریـــــــــــــــــــــــــه کــــــــــــردم...!



نظرات شما عزیزان:

fateme1375
ساعت14:21---22 مهر 1393
سلام اجی جونم من دلم برات تنگیده کجایی چند روزه نیستی؟؟
پاسخ:سلام ب روی ماهت من بیشتر عزیزم بهت سر زدم نبودی


ali
ساعت21:01---6 مهر 1393
s
ghashange
behet tabrik migam
پاسخ:ممنون داداش مرسی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 13:7 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تاريخ : <-PostDate-> | <-PostTime-> | نويسنده : <-PostAuthor->
<-PostContent->
برچسب‌ها: <-TagName->,

ادامه مطلب